Längtan..

Bort bra men hemma bäst heter det ju....men jag ÄR Stockholmare och BOR i Kalmar, men hemma är ändå Stockholm(s området)!! Nu känner jag att jag vill bort från Kalmar - vi behöver en paus! Ska bli grymt skönt att åka hem om två veckor..längtar!!!

Får börja boka in alla dejter ni med friendsen, ska bli kul att träffa allt folk igen! Snackade med Helena (S) under tiden som jag gjorde den underbara kolan (som står i frysen) och det var skönt att prata med henne, allt för länge sedan! Min lille pluggoman hade det iaf bra - all lycka till på tentan darling! Ska upp till Uppsala och spana in hennes place under "lovet" också..så nu blir de inge mer mat för mig den här månaden!

p.s. Maaaaaammmmmmaaaa jag älskar dig 10 x mer än du någonsin kan säga! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0