Julmarknad

Idag är det julmarknad för halva slanten!!! Vi ska sjunga vid 13 tiden och vid halv fyra har jag för mig.. Jättemysigt är det på slottet så alla som har möjligheten att komma borde ta sig en tur till Kalmar slott! :)

Nu håller jag på att tvätta för fullt...missade 2hs tvätttid men de ska nog gå bra ändå...har massa tvätt i tokskåpet och två maskiner som precis blivit klara! Förhoppningsvis hinner allt torka innan 12 då någon annan ska tvätta. Drog på skåpet på MAX (70) så varmt ska det väl ändå vara den här gången! Ska vänta några minuter till innan jag går ner...lakanen måste ju centrifugeras...oj oj oj vilka I-landsproblem!!!

REGNAR DET UTE??????? Det låter som det droppar :S Nä fy fy fy fy!!!!

Oh...snart är det dags för Nobeldagen...I loooove nobelfesten!!! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0