Inför lucia

Det roligaste jag visste när jag var liten var luciatåg..vi hade minst 3 eller 4 i skolan under förmiddagen på luciadagen.
De var mysigt i skolan, alla var glada (hatisk publik i början) och de lät faktiskt helt okej för att vara en skolkör. Och många var vi också..i alla fall när småbarnen joinade med deras söta små batteriljus. *Pluttigt!*

Sen var det alltid lussebullar och fika inne på eftis där vi bytte om. Känslan innan man går in och alla stod uppställda och var fnittriga - finns det någonting bättre!? I dont think so!

På torsdag är det lucia och vi i kören ska sjunga på två ställen..ett företag och sen på BBS - jippie! Provade precis lucialinnet - varför är dom alltid så korta!? Suck! Men de passar iaf, dom är ju nästan alltid för korta - eller så har jag vuxit sen förra året, I dont know!

Nedan -  Stockholms lucia 2007, Madeleine Gustafsson, henne hoppades jag på - brunettpower!
Bild: Lucia 2007 Madeleine Gustafsson  Foto: Lars-Eric Örthlund

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vad glad jag blev när jag läste det här, lucia är verkligen mysigt och tack så mycket för att du hoppades på mig. Det är verkligen en ära och jätteroligt att vara Stockholms Lucia=)

2007-12-10 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0