Idol!

Stort Grattis till Marie får man lov att säga! Hon är riktigt duktig och är helt klart värd en vinst :) (Amanda kommer slå ändå!)

image759

Stina gick precis, vi har haft en rolig kväll - som vanligt :p Dagens bästa är ändå "Lycklig, Jag är så jävla lycklig!!!" Hihi! Vi snaskade i oss en del...visade sig att stina stannat på statoil och köpt chips och dipp och jag hade köpte grönsaksdipp och en liten påse lantchips - party!!! Te blev det också...och nu känns det som jag är över full - blä!!

Tänkte säga att jag skulle lägga mig tidigt...men haha klockan är snart 24 så de var inget! Imorgon ska jag och stina gå på stan och leta julklappar. Jag ska leta *å*ar och något annat barnvänligt till mina söta bröder! Paus i pluggandet! Pluggade faktiskt idag och är riktigt stolt (nästan iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0