Första advent

God jul!!! :) Eller iaf nästan! :p Nu är det helt okej att ha alla julsaker uppe - för nu är det bara 22 dagar kvar till jul! Och jag åker hem om mindre än 20 dagar..jippie!! Skönt att komma till sverige - där dom har riktiga affärer och inte typ "Berits Mode" = landet!!!

Kommer absolut inte ha några pengar att handla något för, eftersom dumma JÄKLA CSN bara ger en 5500:- i dec..och oj..de täcker inte ens mina räkningar!!!! Tack så mycket för de uynderbara csn..men tänk va roligt i januari när man får 11 000- vart *** går det där systemet ihop!? Går inte..GÅR inte!!! Aja..önskelistan får väl toppas av "Matpengar"..tur att vi inte behöver köpa några nya böcker iaf - tack fakturasystemet!

Behöver fortfarande fler julsaker..känner att jag kanske ska ge mig på sybutiken en gång till och i djungeln av brodyrer försöka hitta några små saker som kan pigga upp i julen. MAXI hade ingenting..ingenting bra iaf!

Nä nu ska jag äta, klä på mig och gå iväg till Giraffen och spana in deras Lindex, sen blir det lunch och efter den ska jag försöka storma Annica och Victors nya lägenhet och se om dom behöver någon hjälp (nyfiken!)

Ps. Hata städtanten som låter som ett helt lok i trapphuset!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0