Dagens tips

Jag är bara för smart ibland alltså..

Håller på att laga middag, rotgrönsaker i ugn med kyklingbitar och vitlöksdipp *mums* Min favorit mat all times! Satte på ugnen på 250 och skalade alla grönsakerna, lite olja salt och peppar - mums...sen ska jag sätta in plåten i ugnen - men där fick den ju inte plats, stod någonting ivägen..

STEKPANNAN (med platshantag)!!!
..hallå, bra att man kollar om det står någonting i ugnen innan man sätter på den kanske, brukar ju göra det men idag var jag senil! SUCK på mig alltså! Har vattnat stekpannan och den överlevde...men knakade :p

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen lilla johanna så får man ju inte göra, måste ha luktat något så fruktansvärt!
Tur att du klarade dig iaf!

2007-12-09 @ 20:01:10
URL: http://fridalin.blogg.se
Postat av: Jojo

Det luktade faktiskt ingenting...så jag tror att den kanske skulle kunna stå i ungen!

2007-12-09 @ 21:31:10
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0