Byggande

Dålig uppdatering..I know! Men de blir så över jul..

Fick mig en rejäl sovmorgon imorse och de var oh så skönt..tack de behövdes! Kan nu konstatera att jag ALLTID vaknar 10.16 för att gå på toa när jag sover på landet..lite onödig information men aja :p

Tog de lungt och tittade på Days of our lives - thats my show. Sen har jag fixat och trixat med min hemsida..kommer inte alls se ut som bloggen som jag först tänkte göra, den blir mer stilren och enkel (är iaf inne på den banan nu) Sen kom pappa hem för lunch och då följde jag med upp till huset och hängde med farmor och farfar. Väldigt trevligt! Kaffe, pepparkakor (2st så jag kommer inte dö) och lite sockerkaka bjöds det på *mums!*

Nu är maten på g, stackars sjuka birgitta är hemma och de är lungt och skönt!

ps. helena är såå bakis (onödig information del 2) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0