ZzZ..

Nä nu stupar jag snart :S Tittar på "So you think you can dance" och bara hälften av paren har dansat..man måste ju se alla ju!! Blev så trött efter allt packandet..eller så har jag köpt en drogad loka :p *Hihi..* Nä sängen nästa tack så mycket!!

Imorgon är schemat som följer:
- Vakna och frukost framför tv.n
- Fixa de sista med kartongerna och ställa dom i ordning
- Städa bort allt damm som sakerna lämnat efter sig..putsa fönster?!
- FRISÖREN!

På eftermiddagen är det osäkert, vet inte riktigt vad jag får för mig att göra. Antingen åker jag till stan och tittar, eller åker hem till mamma. Ska ju ta tåget till landet imorgon kväll..19.15 från centralen. Wei på torsdag är det Kalmar!!! KALMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0