Workout!

Woho! Dagens träning är avklarad - puh!

Har varit ute på en runda den senaste timman, det var mix av jogging och powerwalk. Blev nog 50/50! Jag är så stolt över mig själv att jag klarade det - snacka om kämparanda! Kan bli mycket bättre ifs men det var en bra start. *Go go go* Fast jag har träningsverk i benen, under knäna - i själva skelettet liksom. Har inte fått det förut vad jag kan minnas..men ont som fansiken fick jag utan att bara gå vanligt.


Nu är det stretching..som friskistränarna brukar säga - "om ni inte har tid att stretcha nu så har man upptill 2h på sig!" Sen ska jag handla en massa frukt till en mumsig fruksallad, och grönsaker som är goda att dippa *Mums!* Middag blir nog en feta/tomat/lök-sallad med varm macka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0