Trött..

Nä man kanske skulle ta och gå och lägga sig! Har kollat på min nyinköpta film "Just My Luck" och delar av "The Holiday"..myspys! Men nu är jag trött i ögonen och har tappat linerna någonstans på vägen :p Oooops!

Imorgon ska jag ut på stan igen är planen..kolla in olika mäklare och se vad de har att erbjuda en liten studentska som mig..hoppas hoppas. Bevakar spänt vad som händer med bostäderna i Svensk Fast. och på HemNet.se (mycket bra site!) Ska kolla upp tider och adresser nu! .. Sen sova!

Kan tillägga att jag hittat en underbart, underbar lägenhet..tyvärr ligger den på fel sida av spåren och går från 665000:- < :S Annars var den fräsch och helt fantastisk! :) Köket var bäst...och sött badrum som var helt nyrenoverat som jag vill ha det..naw! Jag vill ha massa massa massa pengar till bostad och inredning - och det nu!!!, Tack! :$

Sov gott! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0