Tant Johanna

OMG va varmt det har varit idag, helt galet varmt! Inte den ultimata dagen att vara runt på stan..då ska man sitta hemma på balkongen och steka - oh så skönt! Hoppas att det blir lika fint väder imorgon *Hoppas Hoppas!*

Dagen kan sammanfattas som "- AJ MINA FÖTTER, JAG HATAR MINA SKOR!" Träffade Henki på Tce vid 12.30, vi kollade på Åhlens i deras avdelning med bookbinders och Ordning och Reda innan vi begav oss mot Djurgården. Gick lungt frammåt, stannade och köpte en varsin juice, och fortsatte mot djurgården och gröna lund..Eftersom vi båda har Gröna kortet så beslutade vi oss för att gå in, köpte en glass och såg att "Tobbe Trollkarl" skulle uppträda klockan 14..så vi satte oss ner och väntade i en 5min kanske innan de började. Tobbe är underbar, haha..fy vad jag skrattade! :p Vi är barnsliga - men vi gillar det and thats why! ;)

Kollade på showen och gick sen ner till vattnet och njut av utsikten av stockholm. Nu var klockan 3 och jag hade bara ätit frukost och var sååå hungrig. Så vi hoppade på färjan mot Slussen! Mysigt att åka båt, riktigt färligt i det underbara vädret! Vi gick mot NK och kollade in deras Ordning och Redaavdelning, henki köpte en kalender - och jag hittade en underbar ordning och redakalender i GULD. Men jag köpte den inte :S Kostade 280:- och jag är tvungen att fundera på köpet, jag har en röd nu (Ordning och reda) som är en 2007, alltså bara höstterminen..och jag vill ha en 2007/2008 - vad tycker ni?!

Sen gick vi till Derby och köpte våra stockholms-tröjor! Jag en rosa och henki en brun :) Sen åkte vi hemmåt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har minsann legat i solen, helt perfekt dag :D solat och badat! :D Hoppas morgondagen blir lika!!! Så du också får njuta lite ;)

2007-08-05 @ 20:11:24
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0