Stranden

Idag var det superväder - och det ska det bli imorgon också enligt SMHI! Mmm..de är underbart, tyvärrn så är det regn iaf ons-fre efter det :( Jag som ska till landet i helgen (iaf vad jag vet just nu) vill ju ha mycket bra väder så man kan arbeta mer på brännan, men vi får se vad som händer! :)

Imorgon är iaf planen att dra till en strand och ligga och dega där. Läsa en bok, ha med lite saft och kaka och skulle ju vara trevigt med lite sällskap också :) Helena skulle kolla läget och höra av sig...jag vill sova - skynda dig kvinna! :) Antingen så blir de en sjö i Sollentuna om helena är på, annars går jag nog till Långsjön själv. 



Visst ser det härligt ut! - Vill Nu!

Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0