Städning!

De är på gång! Eller det händer..hihi! Håller på att städa för fullt!! Är klar med alla fönster..de gick snabbt och nu är dom rena och superfina, kan till och med ha persiennerna uppe :p De är typ första gången..ever! Sen har jag dammat och slängt en massa saker, tänk va mycket papper och strunt man har överallt. Behöver gå igenom allt minst 1 gång i veckan :P

Skulle inte säga "nej tack" till en av dessa Ergorapido
från Electrolux, en söt liten dammsugare!


Nu har jag rast men ska strax börja att dammsuga alla golv och lister, sen alla mattor riktigt ordentligt! Tvätten är klar, men jag en så muppg att jag inte så att någon tryckt av tvättprog knappen så den har bara varit på 1000 varv - skiten är inte rent! Så de blir en till omgång..men tillsammans med handdukar och lite lakan! Men men...nu ska jag fortsätta! Ska åka till farsta senare..(om jag hinner) ska köpa linser, lämna tillbaka kläder till hm och kanske en sväng förbi systemet! ;)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0