Solen har hittat hit :)

Wei det är faktiskt solen som tittar fram! Imorse var det superfint väder..vaknade och blev riktigt glad! :) Ska vara fint i flera dagar nu och jag kommer helt klart befinna mig på balkongen för att få lite mer sol! Måste ju iaf ha lite av en bränna när skolan börjar :p

Jag åkte direkt från landet till mamma igår, var där hela dagen igår och tog det lungt, busade med brorsorna och hade det trevligt där. Idag så åkte vi till södertälje centrum vilket var trevligt i det underbara vädret..men att suttit hemma i solen skulle också varit okej  :) Vi gick och klippte Adam, han var duktig och blev jättefin! Sen fixade mamma sina naglar..vi käkade lunch på Pastahuset vilket var myyycket gott - och billigt! Sen bokade Micke tid - han ska tatuera sig!!! :D Coolt..men jag skulle aldrig våga. Vi gick vidare och kikade in en snabbis på Vero Moda, där hittade jag en superfin svart långärmad blus som var så otroligt fin - love it!!! Den vero modabutiken var den bästa och trevligaste jag varit inne i - titta in om du är i Södertälje! Sen blev det en glass vid vattnet innan alla begav sig hem, jag åkte hem till mitt och mamma och dom till Hovsjö.

Nu är jag hemma..första gången på en vecka typ! Kommande dagar kommer jag nog mest vara hemma, åker nog bort till helgen - antingen till Helena och Åland, eller till landet och övningskör! Men nu är det dags att sortera allt man äger, det ska packas och fixas inför hösten - flyttar gör jag om mindre än en månad :D Fun fun fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0