Shopping på hög nivå :S

Ja så var nedräkningen nere på två! Två dagar kvar till kalmar!!:S Ska bli så roligt!!! :) :)

Idag var det som sagt en fullsmäckad dag, precis vad jag behövde. Träffa massa söta människor som jag tycker om :) Tack flickor..och pojke ;) Kom precis hem och de är såååå skönt att sitta i soffan och ha fötterna på bordet :) Hihi..de får man göra när man bor ensammen :P

Åkte in till stan och var där vid 12 och träffade annica som väntade utanför Åhlens..att jag ALDRIG hittar nycklarn och ALLTID missar tunnelbanan! Måste sprida att duktiga annie klarade sin mattetenta - Grattis gumman!!!! Vi tror på dig you know ;) Vi gick till Muffin bakery och åt lunch/frukost..kan inte rekomendera det tyvärr. Men vi satt och snacka någon timma där, tillslut gick vi drottninggatan ner där jag köpte två ögonskuggor till priset av en på Make Up Store! Jag älskar deras smink och produkter..ögonskuggorna kan jag rekomendera!!!

Sedan mötte vi upp Cagla vid 14-tiden! Vårat uppdrag - Hitta en klänning till lilla mig! Lyckades vi? JAAAAAA!!!! :) Gick och visade klänningarna på OASIS först...men de fanns inte i rätt storlek i SOAK så gick förbi Aksara och några andra butiker på vägen mot Gallerian, hittade inga bra där dock så vi (jag) hoppades på gallerian. Provade de två olika de stod mellan..två svarta cocktailklänningar! Vi beslutade enhälligt att en svart med draperad överdel. Kostade 999:- men de är den nog värd. Yeay I got an LBD!

Satte oss och fikade i Gallerian i någon timma innan vi lämnade Annie och gick vidare..då skulle vi hitta skor! Gick förbi Nilson och några andra i gallerian och runtomkring innan vi hamnade på Rizzo. Brukar vi vara dyrt, såg inga skyltar på någon rea..men dom brukar ha många fina skor. Sen såg jag ett par svarta, matta pumps i lagom höjd - stl 40 och jag vänder på dom 395:- !!!!! YES! Där hade vi dom, dom fick följa med hem. Nu var jag rätt slut men vi besökte ett gäng butiker och kikade runt..köpte ett par silverflats från Wedins för 99:- som är supermjuka - de ville mina fötter ha!!

Sen blev det middag med Karro och Calle på Fridays i Kungsträdgården. Gick dit direkt när vi träffades, åt en Club Snadwich med pommes och cola..haha karro jag fick gratis refill!!! :) ;) Köpte tre nagellack på Åhlens på vägen hem...och nu sitter jag och väntar på att "Human Trafficing" ska börja - kolla på den! :(

Kommentarer
Postat av: Karro

hahahahah ja kanske det ;) Men jag har iallafall inte shoppat upp över 2 000 kronor :D lol

2007-08-23 @ 21:10:16
URL: http://kajjo.blogspot.com
Postat av: Jojo

Nödvändigt shopping som jag kommer kunna använda länge har jag till mitt försvar!!! :p

2007-08-23 @ 23:20:16
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0