Säng!

Planeringen efter Kalmar är på hööög nivå. Jag vet inte riktigt hur många ritningar och planer jag gjort de senaste dagen..men IKEA-katalogen är helt utnött! *Hihi* Har köpt sängen som ska levereras om någon vecka..ett jäkla kap från JYSK :) Nu har jag råd med min soffa..kompack living!!!

BEDDINGE RESMO 3-sits bäddsoffa

Jag vill inte spendera mer än ca 8000:- totalt på allt som måste köpas, de borde kanske räcka!
Shoppinglista:
Säng - B30 från Jysk 1500:-
Soffa - Beddinge från IKEA 3100:-
Hyllor
Hyllavdelare
Skrivbord från IKEA
Kontorsstol 850:- från IKEA
Textil

Vet inte om jag ska beställa hem soffan och de andra eller om jag väntar på pappisen som kommer ner i september...men eftersom jag sparade pengar på att köpa sängen på Jysk och inte ikea så tror jag att jag gör så :) Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0