SÅ nöjd!

Wow..vilken bra dag det har varit idag!! (om man räknar bort skavsåren!!)

Vaknade förvånadsvärt tidigt, 8.30 men kändes som den var kanske 11. Jag kunde inte somna om så jag hoppa upp och hängde tvätten och åt frulle. Dagen började soft framför tv.n :)

Besök hos frisören (Linda på Hårservice) klockan 13..och som vanligt får jag halvspringa ner..tar ca 5 min att gå :p Men jag kom itid och han prata med brödernas faster som också jobbar där innan vi satte igång. Valde att färga hela håret i en mockafärg men vi blandade också i lite gyllenbrunt och ash. Blev vääääldiggt bra mix som ser underbart ut, precis som jag ville ha det. Färgade ögonbrynen och klippte lite lätt också..ca 2-3cm så de var lagom. Sen passade jag på att köpa Schampoo och Balsam för färgat hår, tog de bästa dom hade.. :) Sen blidde det en stylingcreme som funkar lika bra med/utan föning..så mycket lättare! :)



Efter ca 1,5-2h hos frisören åkte jag till stan! Wei! Gjorde världens underbaraste fynd på Wedins på Drottninggatan!! :) :) Hittade en weekendbag, svart i fuskläder, för 299:-..peeerfekt!! Har letat efter en sådan i säkert 1år eller nått. Jag fick den sista som dom ställt ut 2min tidigare :) Johanna blev såååå glad över sitt kap! Bilden gör den inte rättvisa..den är perfekt!!

Sen gick jag mot centralen och tog tåget till landet, äppelpajen står snart i ugnen..och imorgon åker jag och pappa ner till Kalmar! Tack söta pappa! :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0