Onsdag

Jag kan knappt förstå hur snabbt tiden går.. de är helt sjukt! Dagen gick snabbt, jag sooov..och vaknade till ett hemskt åskoväder, dock slog det inte dom som var under Jiingi..dom var riktigt läskiga faktiskt! Men de öste ner så mycket att jag vägrade gå upp..utan låg och läste ut den senaste "Gossip Girl"! boken..så nu väntar jag bara på prologen! :( Nästa bok som jag ska börja läsa är denna..



Dagens deppiga ögonblick var när jag hittade litteraturlistan inför kommande år på hiks hemsida..om man kollade på de obligatoriska böckerna så var det 24st för de kommande två terminerna..varav 11 är till den första kursen :S Jag vet ju inte hur många man måste köpa..eller som är bra att köpa och ska användas senare, men vi får se. Ska iaf springa till biblioteket och skaffa lånekort innan alla andra också kör det..måste låna dessa böcker, de är så många att man vill inte köpa alla böcker! :(

Nu är det Project runway och till det choklad med apelsinkrokant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0