Old Style

Oj oj oj..imorgon är det vuxna saker som händer i huvudstaden!

Jag och Henki ska träffas i stan för en promenix. Vi tänkte gå runt en runda på stan, kolla in i lite affärer, en tur på Kunliga Djurgården kanske och tillbaka. Fika står självklart på schemat..och förhoppningsvis har Derby öppet så vi kan köpa våra fiiiiina rosa tröjor! Rosa tjocktröjor med trycket "Stockholm Hufudstaden" :p

I looove it...Niklas var väldigt neggo, men han är Skåning och förstår inte! Men undra vad Fredrik skulle tycka, han är född skåning men anser sig vara stockholmare - om du läser så kan du ju svara darling ;)

Nä nu ska jag sova..de är det väl rätt många som redan gör, jag kollar på en c-film på tv :S

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Jodå, nog läser jag! Om du fixar en rosa tröja med stockholm så borde jag ju fixa en tröja med något skoj om eslöv...
Men en sån tröja retar ju alltid någon så det är väl bara positivt!

2007-08-05 @ 10:13:45
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com
Postat av: Jojo

Haha..såklart! Men de kan vara farligt..många stockholmare har något emot skåningar ;) *Hihi* Men den måste vara rosa..så kan vi ha pinkträffar! Positiv är ordet! Niklas är neggo...du vill också ha en rosa tröja - erkän"

2007-08-05 @ 11:34:36
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0