Oj oj..

Nu har jag varit frånvarande - igen! Tänk vad mycket saker det är som händer helatiden, jag har också svårt att hålla koll på allt :P *Hihi* Knasboll!

Jag åkte till mammisen på torsdagskvällen, efter att jag hämtat ett paket på jourlivs från H&M (jag visste att de skulle komma två från Ellos på fredagen..men offrade mig för familjen -plutt!- )! Men jag tog min lackväska full med kläder och paketet och tog buss-pendeln-buss hem till mamma och bröderna :) Kom mitt i maten så de var perfekt..Adam åt majskolv (första gången?) och var så lycklig att han klarade av att kontrollera båda gafflarna - OCH äta samtidigt. Väldigt sött att se! Albin log faktiskt när jag kom - för att vara 4mån och inte ses så ofta blev jag så lycklig! :) Blev dock ingen Adam-attack med pussar och kramar som de brukar bli.
Kvällen gick fort, kollade på någon film - "Uptown girls"! Den var skojjig..haha, jag tycker om sånna filmer! :)

På fredagen kom mormor och hon och adam åkte till Tom Tits nere i centrum och var där till kring halv tre när dom kom hem. De var skönt under dom paustimmarna, hann prata med båda mamma och micke under tiden, läsa lite ut min "mammabok" (den bor nämligen där!) Brännmärkt heter den..vet inte vem som skrivit den men de är en väldigt bra pocketbok som utspelar sig i stockholm..läääänge sedan. Rekomenderas! Runt 7tiden så kom Birgitta och hämtade mig, vi var dock säkra på att jag blivit bortglömd på vägen efts de blev så sent.

Men vi åkte ner till landet..landade på Coop emellan och handlade mat till mig bara, vi skulle tydligen på kräftis hos min faster i Hagen. Så vi åkte direkt dit nästan, satt där och njöt av vädret, inget regn och inga mygg! Satt där tills 23-tiden och hade de trevligt innan de var dags att åka till landet, ca 1mil ifrån.

IDAG gick dagen ut på att hjälpa farmor och farfar att flytta från hagen upp till huset i köpingen. Jag var ensamt barnbarn (- plus till mig!), vi var en 7pers som kämpade på ett och två! Blev två svängar med släp och full bil innan allt var över. Då blev de mat..fyy *** va jag var hungrig och törstig då!! OMG! Thank god for food! :) Nu på kvällen har vi tappat upp hunung på burk, jag har kört upp och handlat i den NYA BILEN! Sååå härlig bil att köra - I love you caren! ;)

Nu är de kvällsdrink ute..hihi sen är de glass! *Mums!* De är man värd nu! Lägger in mer om mitt paket från H&M sen..ska behålla tre/fyra plagg! Jag har ÄNTLIGEN hittat en bra svart kofta! :) Yeay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0