Min dag!

Oh..nu är jag äntligen hemma! :) Det var en skön dag trotts allt..och det regnade inte så mycket på mig heller! :)

Jag gick iväg mot Farsta vid halv två tiden skulle jag tro, var riktigt skönt att vara ute i luften och andas. Var lite orolig över molnen som hängde över..men det bara droppade lite smått, så jag överlevde. Det tog ca 1,15h att gå till farsta skulle jag uppskatta, var cirka 7-8km. Jag är riktigt stolt att jag gick i hyfsat snabb fart hela vägen, hade ju väskan och kanske inte världens mest ultimata kläder på mig. Trots skoskav så kom jag fram.Gick och köpte linser först..sen blev det en tur till Åhlens där jag köpte en ny neccessär (min galma är helt död och har en massa hår), den är superbra - helt perfekt! Och en bodylotion som luktar jordgubb, förpckningen är otroligt söt också..Rosa och korken är i form av en guldkrona! Sen gick jag förbi Cubus...vilket inte alls var meningen och hittade en söt tjocktröja, vilket jag behövde grymt mycket. Lägger in bilder senare..

Efter farsta åkte jag mot stan och träffade Henki, vi gick och köpte biljetter till Harry Potter-filmen. Ingen av oss hade ätit middag, jag hade bara käkat frukost och sen två bananer till lunch, men vi gick till Hötorgshallen och åt där. Mums! De är ett asbra ställe, bra att alla kan välja vad dom vill ha! :)


Filmen var superbra, jag kommer få se den dubbelt dock eftersom jag och syrran ska bjuda mormor på middag och bio. And Harry Potter it is! :) Jag kom inte ihåg så mycket från boken..de är de som är lite spännande när man kollar på filmerna eftersom dom ligger så mycket efter - man mixar ihop alla böcker! Men det hände mycket, man skrattade och fnittrade en hel del - se den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0