Metrobloggen!

Jag har tagit beslutet att prova på att Metroblogga. Fast den enda orsaken är egentligen att dom har lite lättare sidhantering..lättare att redigera färger, text och liknande om man jämför med Blogg.se (Det jag egentligen vill är att outside the box, ska se ut som min sida på Metrobloggen gör just nu - check it out! Kan du hjälpa mig att fixa, eller vet någon som kan? Ropa till - Blogg.se ligger närmast mitt hjärta!)

Kommer köra dubbelt, men den andra är mer inriktad på flytten till Kalmar och hur det kommer bli där. Vi får se vilken jag fastnar för..men läs båda så ni inte missar något sötnosar ;) *Hihi*

Lägg till den som "Favorit" straight away!


http://www.metrobloggen.se/jojoaug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0