Mammisen!

Wei..mitt paket från H&M kom idag :) Jag kan hämta det efter klockan 17 i centrum..hoppas att något passar! Jag pratade med mamma nyss, hon skickar alltid Adam på mig (älsta brodern som fyller 3år nu i Augusti) och får honom att låta söt och gullig så jag ska komma hem..ELAK mamma! ;) *Hihi!*

Vi kom fram till att jag ska hämta mitt paket och sedan åka hem till familjen där borta. Måste ta med mig en massa saker eftersom jag ska till landet i helgen också..men de är ju bara som vanligt, Jojo the packåsna! :) Ska ju ha med mig paketet också..vet inte riktigt hur stort det kommer att vara dock, beställde kanske en 7 plack tror jag..men nu får man ju smakråd också :) *Hihi*

Nu ska jag plocka och fixa lite här hemma, tvätta av speglar och damma lite innan jag packar de lilla jag behöver. Hoppas de blir bättre väder i helgen, SMHI säger ostadigt-regn i Sörmland men det finns iaf små solar som skiner bakom molnen :) Thats a good thing! :) Farmor och Farfar flyttar i helgen..och att flytta i regn är bara jobbigt!

Nu är det mellis...blir sen middag så mellis är på min plats! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
En smart mamma du har som vet vad som funkar på dig. Det kan inte var mycket som göra att du böjer dig. Hoppas du hade trevligt hemma och på landet.
Kramar Anna

2007-08-10 @ 19:34:45
URL: http://annathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0