Klart!

Så var allt packat och klart :) Jippie! Majoriteten av alla mina kläder är också nerpackade och ska ner till Kalmar på torsdag! Pappa tog med sig allt till landet när dom åkte en timma sedan, så att dom slipper åka up till stockholm först och sen tillbaka neråt.
De är svårt att förstå att det här verkligen händer..jag ska flytta! Jag kommer bo i en annan stad i minst 3 år, de är lika länge dom hela gymnasietiden som känns som 50år sedan, :p Kommer vara superspänd på torsdag..hoppas att jag kommer trivas som fisken i vattnet! :)

Hihi..jag var och köpte nya Elle i affären, fan va dum jag är! Min premunation hade inte gått ut..så när jag varit hemma i 5min så damp samma nummer ner i brevlådan - pucko! :S Någon som vill ha en Elle?! Nu måste jag ändå förlänga premunationen! Knaaaas johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0