Info-listan

De ääärrr roligt!! Iaf när man har massa tid att spendera. Enjoy...och gör den ni också :) Kommer härifrån


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Jag har tre olika, men den jag använder mest är de tre på.
Vilken svordom använder du mest?
Fan, shit och fuck :S

Äger du en iPod?
Nä, jag köp på Sony..den är rosa och glansig 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Idag stod den å 10.00, men blir snart tidigare! (när man skulle jobba var de 05.40) 

Hur många resväskor äger du?
1 väska..och 3 olika ryggsäckar

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Hum..om jag får godkänna den är jag gärna med. Kameran glömmer jag bort att jag har, måste skärpa mig!

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Nybyggarna" i lördags, eller om de var söndags

Har någon av dina vänner barn?
Haha..inte vad jag vet! :p

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En riktigt dyr designväska som man kan ha lääänge

Har någon någonsin kallat dig lat?
Såklart! Alla är väl lata ibland...men de händer inte så ofta

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Vet inte..Buble kanske

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk, när jag dricker det. Till pannkakor, pölsa och någon mer rätt är de ett måste!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Vet inte om de var en hemlis, men lekte lööve doktor till min roomie.

Använder du huvtröjor?
Japp, köpte en underbar två veckor sen..och min Sthlm-tröja

Kan du vissla? 
Nej, Johanna kan inte vissla - skit kul va!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, de har jag faktiskt inte

Vem var den senaste som ringde dig?
Min lillebror adam!!! "Komma hem hanna!"

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ähh..JA! Såklart dom gör, jag pratar ju om dom ;) Mega biatchen :P

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jo, disney

Hur många syskon har du?
En lillasyster 18år, lillebror 3år och lillebror 5månader

Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla?! Ingen tror jag

Äger du några band-t-shirts?
Jag har nog haft en BSB men den är looong gone

När flög du senast?
Hem från Schweiz i maj..eller april eller när de nu var

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4st, fast de är inte mitt bord

Läser du för skojs skull?
Jag älskar att läsa, de är avslappning

Pratar du några andra språk?
Engelska..och lite lite lite spanska

Diskar du din egen disk?
Hallå! Diskmaskin!!!

Har du gråtit offentligt?
Fler gånger än jag har händer och tår

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
De gör man ju automatiskt

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering vore roligt..men vågar nog inte

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Absolut, jag skulle ju bli helt kär!

Kan du kasta macka?
Njä..vet inte, ar länge sen nu

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Nä, jag tycker inte de är snyggt med för många

Har du en blogg?
Ja men visst vettu!

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Samhällskunskap och design..mina favoriter

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!!! Kärleksfull, generös och positiv

Gillar du din boendesituation?
Jag flyttar till kalmar om en vecka, ska ner imorgon och spana - hoppas!

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor och melon!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jo..jag har slutat äta massa skräp

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
20 - på MÅNDAg den 20e!!!!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, inte direkt..jag har själv problem med de!! Men MEJ stör jag mig på!

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Vet inte..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Nej

Gillar du senap?
Skånsk..eller stark! men inte å korv

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, jag skulle dö av nervositet

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage och sidan

Har du någonsin köpt något från eBay?
Jo, från Tradera

Tycker du om att krama folk?
Kramkalas!!! mmm

Skulle du säga att du är trendig?
Trendig? Jag följer de jag vill, men lite omedvetet

Äger du en digitalkamera?
Japp, present från pappisen

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Springa och gömma mig!? Säga nej tack, kompis!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Star Wars!?

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Jag gråter i alla..jag är så känslig av mig

Tycker du att du är attraktiv?
Jag tycker inte jag är ful!

Vad är du allergisk mot?
Nötter, skaldjur, stenfrukter, kärnfrukter och morötter

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det får jag inte. Men äter inte häst och konstigheter

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Joshua och Melissa är sött!
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där

Har ingen bok här!
Vad har du på dig?
En rosa blommig sommarklänning!

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Radion..någon braig låt i guess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0