Hem - bort!

Nu är jag i stan igen! Men bara en snabbis!

Pappa skulle också upp till stan idag så jag fick skjus - lovely! Vi åkte till banken direkt, pappa hade ärende och jag ville skaffa bankID. Gick snabbt och smidigt! Sen släppte han av mig vid IKEA, Kungens Kurva och där gick jag runt hela dagen. Har lite problem med hur jag ska planera för att utnyttja till max.

Ska skaffa mig en soffa..som det ser ut nu iaf! :p Men den jag hittar som är skön och bäddsoffa är för stor..och dom andra var inte sköna. Så nu vet jag inte hur jag ska göra..hum! Pratade nog med halva personalstyrkan idag skulle jag tro..men fick iaf svar på alla mina frågor - Tack så mycket! :)




Efter en fika så tog jag IKEA-bussen in till stan och kollade i några butiker innan jag åkte hem.  Nu ska jag hem till mamma och jag är nog där till på Tisdag skulle jag tro...!! Inget internet - inget bloggande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0