Heeej

Nu är jag hemma igån, de är inte mycket tid kvar i detta hem nu :S Snart är det Kalmar som är nya "hem".

Har varit hos mamma sen i förra fredagen (?) och det har varit skönt och trevligt att vara med familjen, mycket tid med bröderna. Albin är så otroligt söt (tänker inte lägga upp någon bild för då kommer någon att ta honom!!!) *Hihi* De är alltid roligt att vara där..blir så när man inte bor där, fast de blir lite mycket ibland och detta trots att de inte finns internet och jag har lite abstinensbesvär. :P

De har varit lugna dagar, vi har varit i stan, hemma, fixat i lekparken i området där mammisen och dom bor, bakning och sen fyllde jag ju år i måndags! *Jippie* Im 20!!!! Åkte in till stan (s-tälje centrum) och till sjukan där Adam hade en läkartid..vi träffade mormor utanför sjukhuset för dom skulle till Tom Tits efter sjukan. Jag och mamma gick och bokade mina biljetter till Kalmar (åker på lördag 12.20), sen bokade vi tid för manikyr, köpte sidenband som jag ska göra hårband av och åt lunch på Pastahuset innan vi åkte hem. Mums för Pastahuset i södertälje...Buffe för 39:- med dricka och sallad!!

Jag fick ihop lite pengar vid födelsedagen, en resväska som är underbart grön, två klänningar som är perfekt till hösten..en perfekt till partyn...ska lägga upp bilder!!! Fick två UNDERBARA tekoppar från helena som är svarta med rosmönster - jag älskar dem helena tack så jättemycket. Sen blev det två har örhängen och halsband från Camilla, Elin och Andrea! Tack brudar för dom!

Fixade naglarna igår och det blev bra, blev kortare men nu kommer dom bli lovely när dom vuxit ut lite mer. Måste köpa en ny nagelfil och nagellack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0