God morgon!

Idag är det fredag..helg! Inte för att det är någon skillnad för mig vilken dag det är :p Vädret är grått och tråkigt! :( Alla tidningar skrev ju att de skulle vara jättefint väder från onsdag..men så har det ju verkligen inte varit - snyft!

Idag ska jag gå till Farsta Centrum, måste köpa linser och sen tänkte jag kolla på skor och någon klänning. Lite motion skadar inte, nu är det fansiken dags att låta rumpan lämna soffan! Minitränning hemma morgon och kväll, inget godis eller sådant på veckorna - en dag i veckan är det partyday då man får synda..annars klarar man sig inte! Så dagens mål är farsta..tar kanske en 1 timma att gå skulle jag tro!

Ha en superdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0