Fixat

Jag är på fixar humör! Det känns mycket bra...saker gå snabbt :) Beställde precis bredband, telefoni och tvabonnemang till nya bostaden..blev lite sur när jag fick upp att de skulle levereras inom 3 veckor och inte 1 vecka som jag först läste...muppigt!!! :( Så nu kommer jag bo i två veckor utan 3.an och 5.an (fast jag har ingen tv :p ), får gå till biblioteket och surfa! :( Förhoppningsvis överlever jag, det är ju ändå nollning :)

Sen har jag bokat in ett besök hos frisören imorgon klockan 13!! Det får jag inte glömma bort!! :p Ska bli skönt att fixa det lite, sist jag var hos frisören var i maj såg jag i kalendern, känns inte så långt bort. Men de ska nog bli bra..vet inte riktigt hur mörkt jag vill ha det..de får vi ta och diskutera där :) Linda är de som gäller...hon är duktig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0