Bostadsrätt i Kalmar

En av tjejerna i klassen..Lina, har köpt sig en underbar lägenhet (toppenköp verkligen!!!) som är lagom stor och ligger rätt lagom till. Tar 10 min till skolan och de är lätt att ta sig till stan...haha kanske 15 min om ens det med cykel. Dom har målat och fixat lite..nu är den väldigt in och jag..och resten av världen är avundsjuka :)

Men att vi inte tänkt på det innan..bostadsrätt fungerar ju lika bra som annat. Lite friare att göra vad man vill gällande målning och så. Har pratat med både Mamma och Pappa som är mycket positiva, pappa sa också att de var dumt att vi inte tänkt på det innan. (Du är för smart Lina!) Men nu är jakten igång..lilla jag söker bostadsrätt..gärna på "rätt sida" av stan...giraffen sidan that is! Vill ha fräscht kök och gärna fräscht badrum med plats för tvättmaskin! :)

Vill du sälja? Har du tips på sidor på nätet? Allmän info uppskattas! :)

Önska mig lycka till med jakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0