Böcker!

Hemma!
Jag är verkligen senil..och blind! Nu måste jag åka in till stan och köpa en ny mobilladdare, jag måste ha lämnat den hos mamma i fredags och inte hemma som jag först trodde. Jag hade en elak känsla av att den var i södertälje :( Blä massa pengar bara försvinner..

Men jag hade post som väntade på mig, CSN som beviljade mitt lån/bidrag..snyft skulder! Adressändringen som skulle skrivas under och retuneras. Sen var det lite väkommspapper från BBS och HiK..äntligen!! Känns alltid bättre, och säkrare när man får bekräftelser och information.

I brevet stod de två böcker, huvudböckerna till första kursen..men på internet är de totalt 11 böcker...jag blev förvirrad, jag ville ju ha en total lista med vad som behövdes och om man skulle köpa eller låna dom!! Mailada till prog. ansvarig och hoppas på ett snabbt svar! Beställer två böcker från adlibris host bye bye 599:-...är det någon som vet en billigare sida för student.lit.?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0