Zurich fortsättning

De är ganska läskigt att det är sà tomt pà flygplatsen..man fàr ett sàdär barnsligt begär att ha en cykel eller inlines och skulle kunna rulla omkring pà det mycket välpolerade golvet som är en klassiker pà flzgplatser..eller hur!?

De som är hemskt är musiken, de är en massa Britney musik och sànt som är VERKLIGEN gammalt!! Vi väntar pà att vi ska kunna checka in..gud vilken tid det tar (självbetjäningsautomaterna är lite ur funktion för tillfälligt..ska nog springa och kolla in dom lite snart tror jag!)

Och nu börjar man bli hungrig ocksà, huvuet var inte sààà himlans pà allt vin till middagen, och den gigantiska ölen som placerades framför mig när vi ätit upp...men gud va trevligt det var, verkligen underbart och man kommer sakna alla underbara och spännande människor man träffat!!

Danskarna var helt klart helgens höjdpunkt..jag lovar att jag ska bättra min "antighet" mot sküningar och danmark (vafansiken jag är ju dansk liksom :p)

Jag älskar att resa..men inte flygplatserna dock :p
Inchek nästa!!!

Kommentarer
Postat av: David the wicked Dane....

Selv tak for cheese fondu, vin og Øl.

Jeg glæder mig til at vise dig Næsbycentret, sammen med Andreas og Pia.

.....Sweeeeet.....

2007-04-11 @ 20:36:42
URL: http://www.kaarsberg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0