Valborgshelgen är här..

Tänk va skönt..solen skiner, blå himmel..och det är MASSA pollen i luften!! Blä för pollen, dom säger att helgen kommer bli för jäklig, och att man bör stanna inomhus! Det är ju kanske inte helt lätt när det är arbetshelg! :S

Men det ska bli så otroligt härligt..åka ut till skärgården och underbara Vässarö! :) Ska bli så skönt..och så blir det en massa dagar också..hoppas bara att vädret håller i sig och att det blir varmt och skönt! :) Oj..glömde att ta med kortbyxor! :( Får försöka kontakta systeryster och kolla om hon ska in till stan..hon kanske kan vara snäll och ta med dom..! Kanske..kanske inte!


Storgårn och lillgårn!..längta till sommaren!

Jag måste iaf rymma lite tidigare från jobbet idag, annars missar jag bussen :S Kul att sitta tre timmar på en buss...och jag är faktiskt inte så irronisk när jag säger så! Jag köpte en ny bok igår..Läppsticksdjungeln och sen så har jag liten bit kvar ur en bok jag började läsa 50 år sen typ :P Jag tycker om att åka buss, fast jag vet inte någon annan som ska göra det..det blir förhoppningsvis en trevlig överaskning :p Haha..

Men men..ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjälper gärna till :D ([email protected]) släng iväg ett mail med önskemål, text, färger och inloggningsuppgifter. Så fixar det sig. Trevlig helg! :)

2007-04-27 @ 13:55:58
URL: http://siolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0