Ut på jakt..

Jag har letat efter en ny och praktiskt plånbok jättelänge..!! Min förra är helt trasig och nött, är i akut behöv av en ny fin liten sak.. Men jag hittar ingen! Jag har säkert kollat i nästintill alla vettiga butiker i stockholm (och i Halmstad) utan att hitta någon som passar!!

Jag vill ha en svart, brun eller liknande färg som passar med det mesta, svårt att matcha när de är ovanliga färger! Jag har suttit den senaste timmen och kollat på Tradera efter plånböcker och väskor, hittade några som verkade helt okej och till okej pris..men jag måste fundera lite på saken!

Emmy här nere tycker jag är urgullig, perfekt färg skulle jag säga..men Mulberry är ju en stående favorit - där borta i horisonten där jag har råd med dem ;)

Har du sett nån fin liknande? Säg till mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0