Torsdagens äventyr

Imorgon är det Fredag, äntligen fredag! Den sista arbetsdagen innan helgen - är det bara jag som längtar?

Dagen gick faktiskt ganska fort, hoppade upp vid 06.40..kände att jag verkligen inte orkade stressa runt som en jojo (hihi gud va rolig jag är!) Sååå jag tog den tiden jag behövde! Tog t-banan vid 07.23 vilket är det senaste jag tagit hitills - kom till jobbet och skrivbordet 08.08, det var inte så farligt!!

Jobba..jobba..jobba! Fick frukt idag, brukar ju få den på onsdagar men den kom idag. Rush som vanligt...jag fångade två plommon (tror iaf att det var det :S ), en banan och några vindrovor :D  Mums!!!

Sen flöt det på, slutade och hoppade på bussen för att ta en snabbfika/middag med Henki. Vi träffade vid Hötorget, självklart var trappan vid konserthuset fullsatt! Men vi skulle ändå på café, "Avenyn" blidde det...helt okej, inte mysigt, inte billigt...men ligger ju bra och de fanns mycket platser!

En snabbig blev det verkligen, innan jag var tvungen att springa iväg till bussen för att det är ju torsdag -Matte C lektion på Kungsholmen! Men de tre timmarna vid skolbänken gick helt okej...vi repeterade mest! :D

Nu ska man nog ta och hoppa i sängen och sova sig av med lite trötthet!!!

Söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0