Tillbaka på jobbet..

Wei, jag lever jag lever..! :P

Efter ett par dagar hemma är jag nu åter på jobbet, åter i verkligheten och det hårda livet! Ingen mer glass på ballkongen i eftermiddagssolen - nu är det hårt arbete som gäller!
Blä..jag jobbar sent idag :S Inge vidare, men man får ju iaf sovmorgon så det är ju skönt. Ska ju faktikst inte klaga, jobba två dagar och sen vara ledig och först börja jobba på tidag..ibland måste man ju säga att man är lite bortskämd!

Jag funderar fortfarande på om ska ska köpa Reebok skorna, jag planerar att ta en sväng till stan imorgon efter jobbet och prova ett par. Vet inte riktigt vilken storlek jag ska ha, och orka skicka tillbaka ett par skor - jag menar dom är ju stora och besvärliga. Sen måste jag göra lite sista minuten shopping innan vi åker till Schweiz på torsdag morgon (natten till torsdag :p ), behöver solglasögon..en vanlig basklänning och nån schysst kofta eller tjockare tröja.  Mitt sökande efter den perfekta koftan fortsätter :p

Vädret är inte lika undebart som de varit dom senaste veckorna, de är grått, solen börjar leta sig fram mellan molnen, men de är riktigt kyligt ute. Måste ta och spana in vädret i Kandersteg!

Kramis!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0