Shopping!!!

Yeay..shopping!

Helt underbar dag, over all..efter jobber åkte jag till Farsta Centrum och skulle försöka köpa skor, och kolla efter lite andra saker! De var jättemysigt att gå runt själv och kolla..skulle varit ännu bättre om man haft lite mer tid :)

Men jag han ändå med en hel del, jag köpte två rengöringskrämer från The Body Shop. En mer peeling, en annan djuprengörande.. ska prova dem ikväll, eller snart innan jag hoppar i säng! Lägger in en recension senare, om jag kommer ihåg ;) Gick på runt 250:- med en rabattcheck på 50:- också, bla att vara medlem ibland :)

Sen blev det ett par mörkare blå jeans från Vero Moda för 299:-, mycket fina..kommer passa perfa med en kofta nu i vår, underbart! Jag har kollat efter ett sånt här par - värsta glad!! :) Jag brukar hitta bra byxor på Vero Moda, iaf på butiken i farsta!
Självklart kunde jag inte hålla mig borta från H&M, blev en grå topp..och en svart/grå klänning! Hade 50:- rabattcheck där också, och sen -20% på det dyraste plagget :)

Underbart!..Jag ska börja fota, ska bara skaffa mig lite tid också :) Hoppas på att de kommer en bild på dagens shoppingpaket..hihi! Den som väntar på något bra..
Hoppade in e solariet i 15min, mer klarar jag inte av..de är för trångt! Men nu ska kroppen smörjas och ansiktet rensas..

Sov gott! Puss hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0