Shopping!

Eftersom jag var så duktig och gick till jobbet idag så gav jag mig själv i present att jag fick shoppa :p Jag behöver kläder!!! Efter rensningen igår i garderoben ser man verkligen hur lite kläder jag har :S Fy..shopping it is!! Jag behöver sommarkläder och myspyssaker :)

Nu har jag och Karro (jobb-karro, inte systeryster-karro) gått loss på Ellos och jag köpte följande..
Zooma      Zooma                


Sen kikade jag in på Käthe´s blogg, hon hade köpt detta linne från ett UF företag som syr upp kläderna själva..Helt underbart linne!!! Jag blev kär, 150:- går det på, och de är ett väldigt braigt pris för designade svenska kläder! 

     


♥ Underbart..jag köpte detta..längta längta! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0