Pluggig fredag

Efter gårdagens lektion var det ett faktum att jag måste plugga brutalt mycket för att ha någon chans att klara av provet i Derivata på måndag...
Jag läser ju en  100p kurs på 10veckor, så visst ska det gå snabbt! Men hallå, efter fyra lektioner med derivata så ska vi ha kursens första "riktiga" prov :S Scary..scary!!!

Men, de ska gå bra! De ska gå bra! De ska gå bra!! ;)

Nä, man kanske ska ta och sätta sig vid skolbänken - aka köksbordet, och komma igång med arbetet så man får något gjort..jag har väll en 130tal som ska sitta innan kvällen..! Ikväll är det utgång med henki..gud vet hur det kommer sluta. Hon flyger upp ikväll så jag ska åka till henne tunt 19 tiden och sen drar vi väll ut nångång efter det, ingen aning om vart vi ska..men jag hoppas att mina kläder från Ellos kommer i eftermiddag, efter 15.00 ska de vara sagt :) Yeayyyyy..

Nä, nu får jag ta mig i kragen och slänga mig ut i djungeln av mattetal!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Nu har jag funnit min Niklas och han har funnit mig.

Derivator i en dimension är inte så knivigt, när man har andraderivator med avsende på x och y har man lite mer att tänka på.
Skalärer är viktiga!

2007-04-22 @ 00:49:15
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0