Önskningar

Igår gick jag och Birgitta på skojakt i Farsta Centrum, jag behövde ett par nya jumpaskor..och det gick överdrivet bra! Vi började på Stadium..och efter ett par minuter i affären så hittade jag ett par precis perfekta för mig! Ett par vita och rosa Nike, jag vet att dom är vita och att det inte är det bästa..men dom kostade enbart 499:- (Billigt är bra ;) )
Det var ett absolut rekord för mig att köpa någonting!! Känner mig stolt!

Jag beställde även ett par böcker från Adlibris, höll på att bli halva lagret med lyckades begränsa mig till två "Gossip Girl" böcker på engelska. Har varit lite nyfiken på dem, så jag beställde bok 1 och 2. Dom skulle komma om 2-5 dagar :) Bok...bok!!!

Gossip Girl 2 (Gossip Girl)


Sen har jag börjat kolla efter en ny mobil...och som jag tidigare skrivit så är jag lite extra intresserad av Sony Ericssons W810i i vitt.. Finns till finfint pris på webhallen! :) Ohhh..vad jag vill ha den! Fast den har inte alla funktioner jag skulle vilja dock..:( men radio finns!

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Oooo! En vit W810i, har jag inte sett tidigare. Kommer ju passa utmärkt till min dator, om man nu hittar de pengarna...

2007-04-26 @ 20:42:04
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0