OMG!

Haha...tidig kväll - MY ASSSS!

De blev ju kanske inte som planerat, någonstans! Men kul var det iaf igår :) Meningen var ju att jag skulle ta mig hemmåt tidigt för att jag skulle få sova innan jag skulle upp, men de gick ju kanske inte så..kanske..jag kom hem vid 02.40 nånting, det blidde en nattbuss!


Och en sak ska jag säga, jag tycker inte om sl.s sökfunktion via mobilen! Jag ville åka från medis, det dyker upp en gatuadress som jag vet vart den är, och vilken tid den avgår därifrån - jättebra! Men sen när jag efter ett mindre marathonlopp för att komma ut från riddarholmen, jag kommer fram till hållplatsen - och ser en färgglad liten skylt som sägar att HÅLLPLATSEN ÄR AVSTÄNGD!!!! Halllå!..skulle det kanske inte vara liiiiite bra om sökfunktionen skulle vara medveten att hållplatsen inte existerar vissa datum!!! :(

..som tur var kom nattbussen mot farsta precis då, så jag hoppade på den och åkte till Gullmars, så det löste sig ändå!

Men det var en trevlig kväll igår, trevligt folk (för det mesta iaf!)..lagom dyrt i baren (men varit med om värre!)!

Jobb jobb jobb..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0