Ny klänning..ny mobil?

I eftermiddags fick jag det..jag fick sms.et som sa att jag hade ett paket att hämta på JourLivs, ett paket från H&M!!!!

Yaaaaay!!!

Jag blev lite tveksam om de verkligen var klänningen som kommit eller om de var syrrans bikinisar hon beställde nån vecka sedan, och dom borde ju också komma när som! Men som tur var så var det min klänning och ingenting annat!! Och den satt perfa, perfa-ekt, and we love each other! <3

Min mobil är fortfarande kajko-vajko, Patrik kom på att det var glapp..han är så duktig! ;) Han hade köpt sig en ny fin mobil..och den fungerade utmärkt! Varför får jag aldrig en mobil som fungerar!

 
- Patriks mobil!

Jag har ändrat mig lite på mobil fronten och TRE (dock inte mina känslor för dem båda)..men jag har ju redan gjort mig av med 6 av 18 månader, skulle ju kanske vara dumt att skaffa ett nytt abonnemang hos en annan operatör. Om jag får byta till en annan mobil så behöver jag ju bara ha den i 12 månader..eller hur!?

Om de blir en ny ska jag köra klassiskt..

Nä nu är det Greys anatomy, morotsmuffin och mumsigt söderte som gäller!..Och matteplugg.. :(
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0