Niklas - och skor, fast mest skor!

Ja vad ska man säga..

..Detta är en hälsning till Niklas :p Här är en människa, men kanske inte precis som alla andra - han är nämligen från Skåne (hihi, skämtar bara med dig!) Han tycker om att prata med gröt i munnen - eller vänta, det var ju mina släktingar - danskarna som gjorde det! :p Tänk va knasigt det kan bli!

Hoppas på är glad nu din lilla finuliga sak ;)

Nu ska jag leta efter skor, jag behöver ett par skor..eller fler par skor faktiskt!! Vill hitta ett par låga Reebok, jag gillade inte dom höga när jag provade dom..! :S


Update: Jag har hittat dem - Reebok Princess! Dom är så otroligt söta, precis som Freestyle fast  utan det höga..och dom heter princess vilket genast gör dom mer attraktiva ;) Jag är bara för mycket ibland, men jag är verkligen kär i dom här..dom ska bli mina! My own, my precious!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0