Neggo!

Jag är så otroligt nere just nu...allt är bara så tråkigt, grått och jag har fastnat i vardagen - de är något jag inte klarar av!!! Jag är trött på att göra samma saker hela tiden, på att det inte händer någonting nytt och ingenting roligt på dagarna!!

Jag är en rolig person, jag har blivit helt grå..

JAG VILL INTE!!!

Jag har tröttnat på jobbet, på matten..på att inte veta hur det blir i framtiden och vad det kommer bli av med mig! Kontrollfreak - thats me!!! Men man kanske ska ta sig i nacken, det är dags att skärpa sig och tänka lite mer positivt.. kan man tänka sig till ett G i matten tror ni? Jag hoppas på det!!! Har tydligen matteprov på måndag som jag helt missat, på Derivata...jag har knappt koll på vad det är!!.....

HJÄLP MIG HENKI!!!

..solen går upp imorgon också, och jag vill se hur den blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0