Mums framför DH

Hemma, äntligen hemma! (såg faktiskt de programmet nyss :p )

Nu har jag ätit en mumsig sallad med en massa goda saker, fetaost i massor, italiensdressing, grönsaker!!! De bästa som finns är att komma hem..laga lite middag och sen krascha i soffan framför Gilmore girls, Desperate housewifes och sen kanske lite Shark om man inte nästintill somnat by then!

Och eftersom de är påskhelg har vi ingen matte C på torsdag, eller nästa måndag så jag har gett mig själv lite pluggledigt.. De jag MÅSET göra idag är att hänga tvätten, börja packa och lägga fram saker som jag ska ha med till Schweiz (vem fansiken kom på den stavningen egentligen?)..

Nu är det bara typ 36h kvar innan vi är på väg, ska bli supermysigt att komma iväg till utlandet. Kanske inte sola och bada semester, men de duger bra för mig..its for free god dam!

Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0