Min onsdag!

Godmorgon!

Det är en underbar dag i Stockholm, solen skiner och det är inga moln på himlen..tänk om man skulle haft det så bra att man kunde vara ute i den sköna vårsolen, men nä!
Hoppas iaf att idag blir bättre dag än igår, jag var så himla sur..jag vet inte riktigt vad det var som störde mig - men något var det som STÖRDE mig! (kan ha varit att jag läste ut min braiga bok och nu behöver hitta en ny..eller två)

Idag är det iaf fullt upp..
Jobbar på för fullt, in till stan direkt efter jobbet och möta upp Birgitta och syrran då vi ska äta lite middag och sen iväg på bio..jag vill nog se "Wild Hogs" den verkar skitrolig! Men vi får se hur det blir :S
Direkt efter det ska jag iväg på Fridas studentskiva, tänk va underbart de var vid den här tiden förra året..vilken känsla! :) :D

Nä..nu är jag trött..men tänk positivt! - jag slutar om 7h och 53min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0