Live from Vässarö!

Weii...trevligt att vara uppe på ön! De är inte så grönt, men man trivs som vanligt..de måste vara något i vattnet (eller i kaffet då det är de man mest intar)!

Ellen kom upp idag! :) :) :)

De är kanske inte så jättemånga av de "vanliga" foket, en hel del nya och folk man inte sett för - men de är väl bara kul, eller hur?! :) Jag och Hanna har flummat runt som vanligt, alltid lika kul :D Vi har städat av Markan (öns kiosk) från golv till tak..den glänser nästan! Fast vi har fortfarande lite kvar, typ som att moppa golvet i lägerboden, fixa till lite i allmänhet och tvätta lite fönser, de fixar vi imorgon!!

Jag har hela dagen fått för mig att jag ska hem på måndag, men det ska jag ju inte, de är ju på tisdag som man tar sin rygga och styr färden mot Stockholm igen..riktigt skönt när jag kom på det! :) Det är ju hela 24h exta, de kan man inte klaga på när man är uppe på ön och myser (i den kalla och hårda vinden, bland allt pollen och liknande!)

Bara en eller två man önskar kunde ta sitt pick och pack och dra!!! :p

Nä..man kanske skulle ta och gå och kolla vad dom gör på Inten, "vi" städade när jag gick däifrån en 20min sen kanske :P (är inne i matsalen och surfar lite..måste ju bli uppdaterad!)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0