"Kören"

Jag har alltid varit beroende av olika serier, de började när jag gick i tvåan och började titta på "Tre kronor" och "Rederiet" de är dom sanna dramaserierna..helt underbart! Efter det har det kommit nya varje år, varje månad..

De roligaste är ändå dokumentärer, man följer verkligheten och inte nån psykiskt sjuk Sten Frisk som sprännger upp en hel jäkla förort. Nä dokumentärer ska det vara..the real deal!!

Mitt senaste beroendet är en dokumentärserie på Svt2, Kören heter den och handlar om en körledare som startar up en kör i en typisk engelsk förortsskola och hans mål är att få med kören i Kör Olympiaden i Kina 9 månader senare.. De är en underbar serie, eller vad man ska säga, massa ungar som ska sjunga, dramatik..

Sista delen nästa vecka, då är dom i Kina och de är dags att sjunga! Hoppas att ni följt den, annars har ni missat nått! :P

Kören.


Jag vill också sjunga i kör, gud vad jag saknar det! De är ju bara så himla kul, de är ett klart måste till nästa år - studentkören!!!

Nu är det "The Nine"..på Tv3 om du inte visste det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0