Koftor

Jag har letat och letat efter en kofta som jag vill ha, och jag lyckas aldrig hitta den "perfekta koftan"..

Men jag tror mig jag kommit en bit på vägen, läckerbitarna här nedanför kommer från Shopoholic! Lyxvarianten skulle ju inte sitta fel, Cashmere it is, de skulle inte sitta fel någonstans faktiskt :p Men den "något" billigare budgetvarianten tycker jag är helt okej..men kanske i en annan färg då!



     
                                 Lyx                                               Budget
   
Det finns allt för mycket fint man vill ha där ute! (Men jag har varit duktig och inte beställt något från postorder denna månad :D -Big hand for me- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0