I need sunshine!

De är soligt ute..vart befinner jag mig? Innomhus - självklart!

Snyft, mitt bleka ansikte behöver ha sol! Massa sol - lite färg i ansiktet - :) Men de är ju kanske inte det lättaste när man går till jobbet vid 07 och sen slutar vid 17 tiden, då är man hemma vid 18 tiden, ska laga mat och få i sig den också..Sen går ju solen ner vid 19.50 tiden, så de blir ju inte så otroligt mycket sol. Max 30min, och då är den ju så svag och vek att man måste hitta den med förstoringsglas :S

Jag har tröttnat på Sveriges hemska väder, jag vill ha en stor fin sol som lyser upon us! Men de är ju bara att inse faktum, de finns ingen bra sol i Sverige (i sthlm anyway)..man måste åka utomlands! Jag skulle inte tacka nej till en mysig solsemester, men lugn, ro och party som motto :p

Men (som våra kära domare i Lets Dance brukar säga), de är bara pengarna som saknas!! Dagens glada är ju att lilla jag sparade ca 9000:-, jag trodde att jag skulle få skatta det för att jag gjorde mig av med mina fonder..men jag slapp det :D :D :D :D

..så nu kommer jag kunna ta mitt lilla körkort, köpa möbler..frågan är alltså om jag ska skämma bort mig med en utlandsresa :S

See ya later..

Kommentarer
Postat av: Paulin

Hej!
Jaaa! Vi saknar solen nu!! Skulle vara så skönt att sitta i en park och bara lapa d-vitamin :)
Vill du veta en hemlighet?
Det går rykten om att det kommer bli uppåt 20 grader i slutet av veckan. Och då måste vi ju så se lite sol eller hur?

2007-04-11 @ 12:27:14
URL: http://paulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0